سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آلاچیق


ساعت 5:42 عصر سه شنبه 86/2/25

در مسنجر قلبت عشق رو add کن .

به احساسات زیبا pm بده . غم رو delete کن .

واژه بدی رو rename کن .

برای غرور off بزار و بهش بگو : بشکن ، آخه دنیا دو روزه .

دروغ و خیانت رو
hack کن .

از انسانیت copy بگیر و send to all کن .

با صداقت و معرفت chat کن .

از زیبا ترین خاطره زندگیت web بگیر .

تو profile قلبت یک قلب تیر خورده بزار .

@@@.....................@@@@...........@@@.................@@......@@@@@@@@@..... @@@.................@@........@@.........@@@..............@@.......@@@................@..... @@@................@@..........@@..........@@@...........@@........@@@..........@........... @@@...............@@............@@...........@@@........@@.........@@@@@@@........... @@@...............@@............@@.............@@@.....@@..........@@@@@@@........... @@@..........@...@@..........@@...............@@@...@@...........@@@..........@........... @@@@@@@....@@........@@.................@@@.@@............@@@................@..... @@@@@@@......@@@@@......................@@@@..............@@@@@@@@

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم ، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقی است

 

بعد از مرگم تکه یخی به شکل صلیب بر روی سنگ قبرم بگذارید تا با اولین طلوع خورشید اب شودوبه جای یار برایم گریه کند

آنچه که زیباست عزیز نیست آنچه که عزیز است زیباست سعی کن زیبایی در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می نگری

 

یک دعا می کنم بگین آمین....

خدایا آنکه در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت خواهشی دارم... تو در تنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نزار

 

اگر من میتونستم یه آرزو داشته باشم من میخواستم که اشک تو باشم زیرا در چشمت متولد میشدم و روی لبهایت میمردم... اما اگه تو اشکهای من بودی من هرگز گریه نمیکردم چون نمیخواستم از دستت بدم!


¤ نویسنده: رضا ملکی

نوشته های دیگران ( )

3 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
0
:: بازدید دیروز ::
0
:: کل بازدیدها ::
4773

:: درباره من ::

آلاچیق


:: لینک به وبلاگ ::

آلاچیق

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

اس ام اس عاشقانه[5] . عاشقانه ها[4] .

:: آرشیو ::

اس ام اس عاشقانه
عاشقانه ها

:: اوقات شرعی ::

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::